Service Medewerker
Over deze legendarische job..
Heb jij zin in een nieuwe uitdaging in een dynamisch bedrijf? Als medewerker van ons klant contact centrum ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en hun huurders. Jij bent de spin in het web van meldingen en werkbonnen. Jij zorgt met jouw servicegerichtheid dat de huurders snel en goed worden geholpen. Verschillende communicatiekanalen zoals telefoon, Whatsapp en e-mail, zijn jou niet vreemd. Je krijgt energie van het uitvoeren van verschillende werkzaamheden en functioneert het beste in een team.
Wat maakt jou onze legend?
Iedereen is in onze ogen uniek. De aanvulling en versterking die wij nu zoeken is iemand die blij wordt van glimlachende klanten. Wij willen met Fixzed een 10 als score als het gaat om de klantbeleving en jij vindt het leuk om daar een legend in te zijn of in te worden!
Wat jij als legend van ons kan verwachten?
- Elke dag een gratis verzorgde lunch;
- Een marktconform salaris in een leuke en gezellige werkomgeving;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw en Infra zoals een budget voor duurzame inzetbaarheid, 15 Vrije- en Roostervrije dagen (RVD) bovenop je salaris en 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
- Vakantiegeld;
- Reiskostenvergoeding;
- Opleidingsmogelijkheden;
- Een pensioenregeling.
Jouw plek bij Fixzed
Fixzed is hét label voor reparatie onderhoud, actief sinds 2021 en gevestigd in Amsterdam. Door de toepassing van data, optimaliseren wij het proces van reparatie onderhoud om hiermee voorspelbaarheid te creëren. Hierdoor zijn we in staat om een realistische prognose te maken van toekomstig onderhoud en de daaraan verbonden kosten. Zowel vastgoedeigenaren als huurders profiteren van efficiënte, duurzame oplossingen waarbij de huurdertevredenheid centraal staat – en storingen zo veel mogelijk in één beurt worden opgelost.
Over United Legendz
United Legendz is een innovatieve groep van onderhouds- en renovatiebedrijven – waaronder Biltz, Fixzed, IJbouw, Mouton en TBK vallen – die hun krachten bundelen onder één naam. De groep is opgericht in 2023 met het doel gezamenlijk meer slagkracht en impact te realiseren in de vastgoedsector. Bij United Legendz staan mensen centraal: we stimuleren medewerkers om zichzelf te ontwikkelen en nét dat stapje verder te gaan. Zo creëren we samen een nalatenschap waarin kwaliteit, duurzaamheid en groei samenkomen: building a legacy.
Vragen?





De stappen tot je een legend bent
Succesvolle sollicitatie
Wij gaan direct aan de slag met je sollicitatie. Na ontvangst van je gegevens ontvang je een berichtje van een van onze legendary scouts.
Op gesprek
Tijdens het gesprek maak je kennis met je nieuwe manager en wellicht ook al een toekomstig mede legend. Daarnaast ga je dieper in op de functie en maak je verder kennis met het bedrijf.
Contractvoorstel
We bespreken samen jouw arbeidsvoorwaarden, zodat alles aansluit op jouw wensen en behoeften. Hier leggen we de basis voor jouw toekomst als Legend.
Welkom bij het team!
Yes, het is officieel: jij bent een Legend! We heten je van harte welkom in ons team en zorgen ervoor dat je goed voorbereid aan je nieuwe avontuur begint.

Dus, ben jij onze nieuwe Legend?
Is deze vacature op jouw lijf geschreven? Wij komen graag in contact! Neem contact op via recruitment@unitedlegendz.nl of 06 83 40 55 52 voor meer informatie of vul het formulier hieronder in.
"*" geeft vereiste velden aan
Gerelateerde vacatures
Service Medewerker

Over deze legendarische job..
Ben jij een echte regelaar met een passie voor service en onderhoud? Voor onze klant, Habion, zoeken wij een enthousiaste medewerker voor de servicedesk. Jij bent het eerste aanspreekpunt, bewaakt de voortgang van meldingen en zorgt dat alles vlekkeloos verloopt. Met jouw communicatieve vaardigheden en oplossingsgerichte aanpak maak je elke dag het verschil.
Je belangrijkste taken zijn:
- Het inplannen van onderhoudsactiviteiten;
- Het aannemen van (telefonische) meldingen, deze vastleggen in ons systeem en zorgen voor de opvolging;
- Het direct inplannen van vervolgacties of het doorsturen voor analyse naar de service coördinator/werkvoorbereider;
- Het melden van verholpen storingen;
- Het ondersteunen bij het afronden van de facturatie.